2016年4月2日星期六

16東京快閃(一)香港機場中廊

今天乘HK Express到羽田,終於可試一試新開的中廊。

以前UO大部份都是用5xx閘口登機,今天居然派去新閘。

新閘口就在40-80閘口的下一站,現在離港已變成1-39,40-80,201-230三站。

自從2015年,某某信用咭瘋狂發咭,魚蛋lounge已經逼爆,Peak Hour要排隊入,入去可能沒位。

時間許可的話,我都轉去40那邊,但登機要返回5xx就有點麻煩。

今次加了中廊登機,整個行程就順路得多。

撘LCC的話,T2 check in後,乘無人駕駛到T1,隨即轉車到40-80食魚蛋,食飽就返去無人駕駛。(以前40-80站是單向,落了車就不可返轉頭,現在可以了)

今天不夠時間行中廊,下次有機會再寫多篇。

這篇無聊文是在飛機上寫的。




中廊是長形,位於40-80閘以西,行不到,一定是坐車。

另外原來UO都有時有free upgrade,今次又被up去long leg room. XD

15 則留言 :

  1. 我2月尾飛福岡都係响中廊
    40魚蛋lounge都係一時時,最近坐夜機去德國9點幾都坐滿人,我都要走到入面先搵到位
    你係唔係做咗飛行常客所以先有free upgrade呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次第一次被派去2xx. 聽說以前有free drink free snack 派。

      我經常濫用UO優惠,佢知道可能blacklist我啦,點會upgrade.

      刪除
  2. 回覆
    1. 點算豐富呢,你去隔離台睇就流口水。

      刪除
  3. Check完in淨係搵閘口都有掛搵 . haha ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 機場越來越大,可以(被)玩一天。

      刪除
  4. 我去中廊嗰陣啲shop未開哂,無雜誌買,又懶去lounge, 去到萬x得返evian賣!

    回覆刪除
  5. 咁都叫 Long leg room 你唔好嚇我.....
    上次坐 JAL domestic 唔係用 JAL Sky Next, 我差啲 panic attack.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下次post張普通俾你對下。其實依家我剛剛上機,就係普通位.... @@

      刪除
  6. 坐緊急通道位更好,腳可向前伸XD
    老公連坐幾次都係緊急通道位

    回覆刪除
  7. Koo San, 祝你聖誕快樂, 身體健康!

    回覆刪除

如果想傳送私人信息,請用最底「聯絡我」。

如果需要留言通知,請click「通知我 」。